Alla inlägg under april 2016

Av Anna Efternamn - 25 april 2016 21:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anna Efternamn - 7 april 2016 18:54

Vem vet. Vi får se...

 

 

Ja nu får vi se hur detta blir. Kan inte säga så mycket än men hoppas på det bästa. Förstår bara inte varför han sa upp oss och gjorde alla onödigt oroliga. Allt blir ju så krångligt. När jag ändå pratar om han så har han fått ett lönekrav på dom pengar han är skyldig mej. Betalar han inte dom inom en vecka så skickas det vidare till tingsrätten. Så jag hoppas att jag får dom äntligen efter mycket om och men. Han borde heta krångla i mellan namn. Skulle inte förvåna mej om han nu kommer vara grinig och straffa mej med massa skitgöra. När jag fick beskedet av faket att han fått lönekrav så blev jag direkt orolig och kände att jag behövde ta min medecin. Tog två st 25m och tokslocknade på soffan vi 18 tiden. Vaknade inte ens av att jag fått både sms och meddelande på messenger. 

Vaknade 19.30 och då va det bara sätta igång att laga mat. Eftersom det var onsdag så hade jag köpt en frusen pizza. Så det gick fort med maten. Började äta och kollade på Arga snickaren VIP. Somnade igen vid halv 9 tiden sov till halv 11. Så man kan säga att jag tok däckade. Vaknade inte av väckarklockan i morse. Så det blev lite panik när Janne ringde 06.30 när jag ska få skjuts 06.40 det blev panik kan man säga. Har varit seg hela dagen så dom gjorde verkligen sej tillkänna dom där små tabletterna. Imorgon är det fredag och det är alltid lika välkommet. Blir en bra jobbdag , ska stå vid maskin nästan hela dagen så skööööönt. Tack och hej leverpastej. 

Av Anna Efternamn - 2 april 2016 23:54

Det blev en bra dag!

Igår var det fredag och relatift fint väder på eftermiddagen. Så då blir det nästan alltid något gott och dricka antingen hos Ulla eller Marie eller någon annan stans. Först satt jag på min balkong med ett glas rose. Men solen va inte helt framme så då gick jag ner till Marie. Där satt vi en stund och mådde gott. Vi blev några st där hos henne. Sen blev jag bjuden på middag av Tage och Ulla och efter det blev det full fart med massa folk och mer att dricka. Lovade Tage att vara kvar tills alla gått hem för att vara som ett stöd och trygghet. Så det blev rätt så sent. För när jag kom hem så ringde jag till Janne eftersom han skulle höra av sen när han gick och la sej. Men det hade han inte gjort så då förstog jag va klockan var slagen. Jo att han somnat på soffan så klart. Så vi pratade väll i iaf en 40 minuter en timme typ. Så kl blev väll 02.30 innan jag somnade. Så i morse vid 6 7 tiden mådde jag inte så kul. Gick upp vid 8 halv 9 tiden. Somnade på soffan några gånger. Vaknade av att Janne skickade på messenger. Så vi bestämde att vi skulle ses idag. Han skulle ändå in och handla till bakningen. När vi kom hem till han så hade han eldat och sett till att det va varmt och mysigt i vardagsrummet. Åt lite nudlar som e så jäkla gott. Sen blev musik och soffläge. Nu är jag as trött och somnar vilken mi ut som hellst. Kram på er där ute. 

 

Presentation


Hej.
Kul att ni tittade in till min blogg.
Skriv gärna i gästboken. Gilla och kommentera gärna när ni tittar förbi och läser min blogg.
Kram på er.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bild och text


Ovido - Quiz & Flashcards