Alla inlägg under november 2016

Av Anna Efternamn - 16 november 2016 23:00

Kännslor!!!!!

Oj oj säger jag bara. Från massor av tårar i fredags till en helt underbar lördag. Söndagen blev det middag hoss pappa. På fars dag. Måndag vart det massa kännslor igen med tårar till Sofias änglar. Denna helg behövde jag verkligen, för vad som komma skall med arbetslöshet. Fick massa energi och glädje rus i lördags. Men nu vet jag inte vad jag ska göra med alla dessa känslor. Blir galen snart . Och mitt uppe i allt så tänker jag på min mormor. Saknar henne så otroligt mycket. Nu kommer snart advent och julen det ska bli så mysigt. förut har det typ bara varit jobbigt. Nu kan man ta det i sin egen takt. Ligger här på spikmattan och spik kudden. Fick så in i helvete ont i nacken ikväll. Så här ont har jag inte haft sen olyckan på jobbet. Det går ut i fel axel oxå. Inte den det brukar gå ner i. Så det är lite oroväckande. Bara försöka hålla den varm och inte göra för snabba rörelser. Nu ska jag försöka sova för ev en dejt i morgon med min fina vänn Elle. Om det nu blir av. Annars lockar jag ner henne på marknaden på aöndag 😉. Sov så gott. Kram på er

Presentation


Hej.
Kul att ni tittade in till min blogg.
Skriv gärna i gästboken. Gilla och kommentera gärna när ni tittar förbi och läser min blogg.
Kram på er.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bild och text


Ovido - Quiz & Flashcards