Alla inlägg under juli 2016

Av Anna Efternamn - 24 juli 2016 21:17

Konstig kännsla i år.


Jaha då har man haft två veckor och har två kvar av semestern som tyvär är obetald. Men fick ju ut pengarna som jag hade från förra chefen. Kan blir lite tuft månaden efter ledigheten.

Det har inte känts som någon semester eftersom jag fick en tjänst på 20 timmar i veckan. Så jag har ju inte vartit lika jobb trött som tidigare år. Som den semestern för 2 år sen. När jag bara sov bort 2 1/2 vecka typ. Nu efter semestern ska jag bli mer aktiv med jobbsökandet och boka in ett möte med resurstorget. Funderar på att ta kontakt med komunen oxå och gå starta eget kurs. ska försöka jobba lite fler timmar oxå. Har inte gjort så mycket på lediga tiden. Bara varit typ. Det är skönt det med. Pengarna tryter ju så det blir billigast att bara va hemma. Får se om jag har råd att åka till en vän i åtvidaberg. Sen är det ju malmamarken och pride så har lite att se fram emot. Ska upp till en vän i sålna oxå. Bada har man inte gjort nått i år. Får se om det blir av det. Tack och hej leverpastej

Presentation


Hej.
Kul att ni tittade in till min blogg.
Skriv gärna i gästboken. Gilla och kommentera gärna när ni tittar förbi och läser min blogg.
Kram på er.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bild och text


Ovido - Quiz & Flashcards