Alla inlägg under juni 2016

Av Anna Efternamn - 9 juni 2016 14:12

Jippi

 

Nu är Anna Glad. Åkte hem till mamma och pappa idag efter jobbet. Eftersom vi ska på syrrans sons skolavslutning. Mamma och jag satte oss ute på deras terass och kollade i reklambladet Rusta , då såg jag att dom rear ut dom stolarna jag vill ha till balkongen. Så det blir en tripp till Rusta i helgen. Det trodde jag aldrig att dom skulle gå ner i pris innan sommaren va slut. Igår va jag hos min vän Elle och fixade mina maglar. Hennes lillebrors x går kurs nu och ska bli teknolog. Så det va billigt. Det var varit Gnesta marknaden oxå då vart det party redan på Fredagen så man va lite seg på Lördagen. Men jag och Elle och hennes bror med flicvän och janne gick två varv eller va det nu blev. Köpte ett par indian style byxor som va trasiga och en drake. Sen hem och korka upp först ölen. Sen va partyt i full gång typ. Vi satt ute i parken till klockan sent sen blev det hem till en av dom och därifrån gick vi inte för ens det hade blivit ljust. På söndageftermiddagen/kvällen åkte jag till Janne och blev kvar till måndagen. Då valde jag att lägga mej på en filt och sola ryggen hela dagen. Det blir ju inte av att jag solar baksida så det va läge för det kände jag. Ser fram emot skolavslutningen i morgon bitti. Det är altid lika fint så man sitter och fäller någon tår då och då. Jag och mamma ska se sen om vi kan få någon ordning på mitt stämplande. Så jag kommer igån någon gång Ska bli skönt att få igång det. Har kännt mej lite stressad över ekonomin. Blir väll värre sen när dom här 75 dagarna är förbrukade. Men det löser sej nog som jag brukar säga. 

 

Tack och hej för mej.

Presentation


Hej.
Kul att ni tittade in till min blogg.
Skriv gärna i gästboken. Gilla och kommentera gärna när ni tittar förbi och läser min blogg.
Kram på er.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bild och text


Ovido - Quiz & Flashcards