Direktlänk till inlägg 29 maj 2016

Söndag 👎🌞

Av Anna Efternamn - 29 maj 2016 22:44

Vissa helger.

Då va det söndag igen. Vissa helger går så jäkla fort. Har inte gjort så mycket denna helg. Bestämde mej redan förra helgen att jag skulle va hemma hela helgen och fixa och dona med saker som jag vill ha finare här hemma. Men på fredagskvällen så fick jag ett ryck att jag inte ville vara hemma. Så jag tog en buss till björnlunda och där kom janne och hämtade upp mej. Sen på lördagen åkte vi till rusta och jag köpte balkongmatta och en tvätt korg. Sen åkte vi hem till mej och lämnade det. När vi gjort det så åkte vi hem till han igen och jag gick och satte mej i soffan och sydde dit tryck knappar i min nya tröja och kollade på en ny serie. Sen gick jag och duscha och gjorde mej lite fin. Vi åt grillat och kollade på Avatar sen gick vi och la oss. Idag har jag lagt dit mattorna på balkongen men hade räknat fel på meter så janne passade på att köpa en till när han ändå va hos sin mamma i södertälje. Passade på att spola av mina stolar på balkongen och mina lyktor. Nu väntar jag bara på min palm , mattan och att spn rutmåla pallen jag hittade på jobbet som ändå skulle slängas. Sen är det bara stolarna och ett annat bord. Funderar på om jag ska sätta typ som gardiner mellan räcket och taket oxå. Men får se hur jag gör. Sen ska det va färdigt på ballen. Imorgon ska jag va på jobbet halv 7 för lastning av delicato pall. När jag slutar ska jag gå till Ullas dotter och hämta en jätte fin ängel som jag köpt. Hon ska nog få stå på balkongen. Efter det blir det hem och sprut måla pall och lyktornas lock som blivit så solblekta. Nu ligger jag och jäspar så det är bara att släcka och sova. Natti natti. Over and out. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Efternamn - 24 december 2022 09:15

Julafton och juldagen   Vaknar och har sovit ganska bra en då. Ber att google ska sätta igång kaffet. Janne är redan vaken som vanligt. Jag går upp och serverar kaffe och sätter mej för att spela lite x-box. Janne sitter ändå med mobil spel och a...

Av Anna Efternamn - 24 december 2022 00:30

23-24 december 2022   Så där då då varkvällen avslutad. Vi vann tillbaka hälften av kostnaden på lotterna iaf. Nu ligger vi i sängen och ångesten för i morgon kryper sakta på. Hur kommer pappa vara i sitt humör. Hur kommer jag att må ja det är ...

Av Anna Efternamn - 23 december 2022 12:15

23 December 2022 Dagen före julafton är kommen igen. Jag ogillar starkt alla högtider. Det har och göra med att allt ska vara så toppen och prima hela tiden , man "måste" ha humöret uppe och vara glad bland annat. Sen har det och göra med min barnd...

Av Anna Efternamn - 12 april 2017 00:14

När vågen kommer. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera nya inlägg.  När jag igår började bli deppig så kände jag att det skulle vart skönt med att skriva av sej. Men jag blev så jäkla trött. Det som gör att jag känt deppvågen skölja över mej...

Av Anna Efternamn - 16 november 2016 23:00

Kännslor!!!!! Oj oj säger jag bara. Från massor av tårar i fredags till en helt underbar lördag. Söndagen blev det middag hoss pappa. På fars dag. Måndag vart det massa kännslor igen med tårar till Sofias änglar. Denna helg behövde jag verkligen, f...

Presentation


Hej.
Kul att ni tittade in till min blogg.
Skriv gärna i gästboken. Gilla och kommentera gärna när ni tittar förbi och läser min blogg.
Kram på er.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bild och text


Ovido - Quiz & Flashcards